Vi forsøger altid at overholde konsultationstiden. Som et led i dette er der afsat en begrænset tid per konsultation, hvilket gør, man ikke altid kan få behandlet flere problemer i én konsultation; dette må afhænge af problemets omfang. Der kan trods dette godt forekomme ventetid, da også akutte problemer bryder ind i arbejdsgangen.
Er der tale om en akut tid, må man påregne kortere konsultationstid.
Der vil være to måder at få tid hos lægen på.
Akuttid:
Dette er en tid tilvurdering af akut opstået sygdom. Hvis du ses i en akuttid, og der er behov for yderligere udredning, vil du få en planlagt tid.
Planlagte tider:
Helbredsundersøgelser:
Mange efterspørger et "helbredscheck", nogen gange på baggrund af sygdom i familien.
Vi tilbyder i denne sammenhæng først og fremmest en samtale hos vores sygeplejerske om sunde livsvaner etc., hvilket selvfølgelig kan kombineres med en mere målrettet undersøgelse.
Tidsbestillinger
Ankomstregistrering
Medbring altid dit sundhedskort. Den elektroniske aflæsning af det gule sundskort er vores dokumentation overfor regionen ved honorering af ydelser i praksis. Sundhedskortet er dit bevis for ret til gratis lægebehandling.
Når du ankommer til klinikken skal sundhedskortet registreres ved scanning under ankomstskærmen.
Online tidsbestilling
Husk onsdage kun akutte henvendelser
Mandag: Kl. 8.00-16.00
Tirsdag: Kl. 8.00-17.00
Onsdag: Kl. 8.00-16.00
OBS tid onsdag kun til akutte henvendelser
Torsdag: Kl. 8.00-16.00
Fredag: Kl. 8.00-12.00
Tidsbestilling og receptfornyelse
Mandag: Kl. 8.00-10.30 & 12.30- 13.30
Tirsdag: Kl. 8.00-10.30 & 12.30- 13.30
Torsdag: Kl. 8.00-10.30 & 12.30- 13.30
Fredag: Kl. 8.00-9.00 og 10.00-11.30